Forum dyskusyjne wielotematyczne » Tagi » sie
Tagi tematow - Forum wielotematyczne


Tematy oznaczone jako sie
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

Kto się ostatni wpisze ten wygrywa!


Ciekawa zabawa, bardzo popularna na forach. [br /] Nie muszę chyba wyjaśniać o co chodzi.[br /] [br /] [br /] [br /] [br /] [br /] Tak więc ja pierwszy napisałem i ja wygrywam.
6205 490

Gdzie się wybieracie na Sylwestra 2010-2011


Gdzie się wybieracie na Sylwestra 2010-2011 ?
1651 15

podobra wam sie ta gra/


Mi o tak o a wam
1225 3

jak szybko sie uczyc


macie pomysły
1207 13

Komputer włącza się w trybie awaryjnym


Wiele osób ma ten problem, więc troche poszukałem i o to odpowiedź:[br /] Wchodzimy w START>Uruchom i w okienku wpisujemy MSCONFIG[br /] Pojawi się nam okno zarządzania systemem i tam szukamy zakładki BOOT.INI[br /] W okienku opcje odznaczamy /SAFEBOOT, co spowoduję usunięcie go ze ścieżki plików, które są uruchamiane na początku włączania systemu.[br /] [br /] Później zostaje tylko zatwierdzić i zresetować komputer...[br /] Pozdrawiam
1132 1

Wybieracie się do Zakopanego?


Międzynarodowa Federacja Narciarska ogłosiła, że jeden z odwołanych konkursów z Harrachova zostanie rozegrany w Zakopanem 23 stycznia. Tym samym na Wielkiej Krokwi będzie można obejrzeć w tym roku aż trzy konkursy - w piątek, sobotę i niedzielę.[br /] [br /] - Lobbowaliśmy na rzecz Zakopanego i otrzymaliśmy wstępne zapewnienie, że to my dostaniemy ten konkurs. Wiec nie jesteśmy zaskoczeni. To będzie wielkie narciarskie święto pod Tatrami - powiedział wiceprezes PZN Andrzej Wąsowicz.[br /] [br /] - Jesteśmy szczęśliwi. To dobra decyzja, bo Zakopane jest przygotowane, by rozegrać te zawody na wysokim poziomie. I będzie to nie lada gratka dla kibiców - skomentował z kolei sekretarz generalny PZN Grzegorz Mikuła.[br /] [br /] Mikuła dodał, że to dobrze, że decyzja zapadła już teraz, bo organizatorzy będą mieli więcej czasu na przygotowanie zawodów, a kibice na rezerwację miejsc noclegowych. Początkowo FIS miał podjąć decyzję podczas Turnieju Czterech Skoczni. Nie bez znaczenia jest ...
919 0

Jak podoba wam sie grafka


Dla mnie mogłą by byc lepsza
883 3

co wa dzis sie przytrafilo smiesznego ?


BO mi taka historyja jesli ktos cche to opowiem
853 5
799 0

Golić się w miejscach intymnych czy nie?


Coraz więcej się o tym mówi. Jedne laski uważają, że kolesie powinni się depilować między nogami, pod pachami itp. Inne uważają to za dno i akceptują wyłącznie zarośniętych facetów.[br /] Co na ten temat sądzicie?[br /] Hehe dobrze czasem temat "tabu" poruszyć :O)
796 7

Pokażcie się..!


Oto ja :[br /] [br /] [br /] [br /] Wstawiajcie swoje zdjęcia i pokażcie się innym użytkownikom forum :)[br /] [br /] Nie wstydźcie się! :D
778 3

Jak zachować się na pierwszej randce?


Czyli poradnik na wesoło. ;) [br /] http://www.youtube.com/watch?v=3LoKQ13t0P8&feature=related
778 3

zdzieranie się podeszwy


Czy Wam też podeszwa od butów zdziera się nierówno? Mi zdziera się jakoś pod kontem tzn mniej zdarta jest od zewnątrz. Też tak macie czy ja jakoś koślawie chodzę? :)[br /] Zawsze mnie to zastanawiało.
766 1

Gdy nie możemy pogodzić się z rozstaniem...


Moja przyjaciółka rozstała się z chłopakiem, ale nadal go kocha i pragnie do niego wrócić.. On jednak już nie chce mimo, że wcześniej bardzo o nią walczył. Co o tym myślicie? Mógł przestać ja kochać z dnia an dzień? Wydaje mi si, że ich związek nie ma już szans, tylko ona tego nei dostrzega.. Jak jej pomóc?
754 1

Co dzieje się z Kubicą.


Jak wszyscy wiedzą Kubica miał wypadek przez co nie uczestniczy w zawodach w tym roku. Wiecie co się z nim aktualnie dzieje? Sprawa jakoś ucichła.
733 0

Nowe Działy - Mógłbym Sie Zająć


Chciałbym dodac tu nowe działy;) [br /] Chodzi dokładnie o zarabianie w siecija to lubie i mógłbym innym to wytłumaczyć i pokazać co i jak myślę ze 2 działy by wystarczyły zebym mógł napisać co i jak :) heh ja juz zarobiłem 350zł teraz kolej na was
721 2

Jak wam sie podoba Tibia


bo dla mnie to bezsens
703 0

Co sie stanie po śmierci ?


No własnie , kiedyś próbowałam wymyślić ale tylko mnie głowa od myślenia rozbolała :P a tak na poważnie to nie jestem w stanie sobie tego w ogóle wyobrazic :D no bo jak ? :D
700 3

Czy bawiliście się kiedyś w wynalazców ??


czy próbowaliście wymyśleć coś czego nie ma ?? ja próbowałam i chyba wymyśliłam coś jak wielozadaniowa linijka ale to dawno :D
697 4
694 0

Kruczek: stajemy się kolekcjonerami czwartych miejsc


Trener polskich skoczków narciarskich Łukasz Kruczek jest zadowolony z postawy swoich podopiecznych w sobotnim konkursie drużynowym Pucharu Świata w Planicy. Obawia się tylko, że biało-czerwoni staną się kolekcjonerami czwartych miejsc.[br /] - Za każdym razem powtarzam, że jak nie ma wpadek, jest możliwość wskoczenia na podium, ale przy jakichś problemach zaczyna się robić o to bardzo trudno. Mimo wszystko myślę, że czwarte miejsce nie jest złe. Chociaż za chwilę będzie można powiedzieć, że jesteśmy kolekcjonerami czwartych lokat. To na pewno rozdrażniające, bo cały czas o to podium się ocieramy, a nie możemy na stałe się na nim zadomowić - powiedział Kruczek.[br /] [br /] Przyznał jednocześnie, że jeszcze dwa lata temu czwarte miejsce braliby w ciemno.[br /] - Teraz mamy większe aspiracje. Zwłaszcza po dobrym sezonie letnim i po tym, jak mamy dwóch zawodników - Adama Małysza i Kamila Stocha w dziesiątce Pucharu Świata. W tej chwili, gdy zajmujemy czwartą ...
691 1

Plany na zbliżające się ferie zimowe.


Macie już jakieś ciekawe plany na ferie? Wybieracie się w jakieś wspaniałe miejsce? Podziel się tą informacją z innymi forumowiczami. Pokaż ciekawe miejsca gdzie można spędzić te 2 tygodnie wolne od szkoły, pracy itp.[br /] [br /] Ja osobiście polecam wyjazd w polskie góry na narty albo snowboard. Wspaniała metoda na relaks i odpoczynek, można pooddychać świeżym powietrzem i zjeść wspaniałe oscypki :)
688 1

Jak powiedziec mojemu najlepszemu koledze, że się w nim ...?


Nie chcę go zranic. Zawsze byliśmy bardzo dobrymi kolegami. Mogliśmy gadac godzinami i o wszystkim. On nawet mnie trochę kiedyś tam podrywał. Wie, że się w nim kocham od naszych znajomych. Ja mu nigdy o tym nie powiedziałam, bo się bałam, że go stracę, a on nigdy nie pytał. Oni twierdzą, że ja też nie jestem mu obojętna i że to widac z daleka, że coś nas łączy. A teraz gra mi na nerwach i specjalnie na moich oczach podrywa inne. Nie chcę się skompromitowac przed nim. Jak mam mu wyznac uczucia?[br /] [br /] Prawie rok temu chciał żebym z nim poszła na piwo, ale tak niespodziwanie wyskoczyl z tą propozycją, że akurat tego dnia nie mogłam niestety. :/ A on chyba myślał, że żartuję i znowu się pyta: "To kiedy idziemy na to piwo?", a ja odpowiedziałam: " No dziś nie mogę, ale wiesz, to zależy od Ciebie". ...
688 0

Jak podoba wam sie grafika


Dla mnei mogliby duzo lepiej ja dopracowac
688 0

Kłaniam się serdecznie na początek...


...to jest mój pierwszy tutaj wątek!
682 0



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polecamy!


O Forum.ciptus.pl
Forum wielotematyczne dyskusyjne młodzieżowe
Forum wielotematyczne dyskusyjne , młodzieżowe z możliwoscia stworzenia własnego bloga
Forum wielotematyczne dyskusyjne  , młodzieżowe z wieloma avatarami
Forum wielotematyczne dyskusyjne , młodzieżowe z super emotkami
Forum wielotematyczne dyskusyjne , młodzieżowe z wieloma użytkownikami
Mapa strony